Köpethegyek

 2011.02.15. 10:23

"Biztosan készen állnak? Ahogy hallották a hétvégén, azért vagyok itt, hogy… Egy hosszú jegyzetet készítettem, most meg semmit sem tudok mondani… Befejezem a profi pályafutásomat labdarúgóként!"

 

Ronaldo bejelentése :( :( :(

 

 

"Többször is tárgyaltam a City képviselőivel és fantasztikus a projektjük, de én nem vagyok olyan játékos, aki csak a pénzért szerződik valahova!"

 

Zlatan Ibrahimovic őszinte vallomása

 

 

"A hétpontos lemaradás sok volt a Barcelonával szemben, de az ötpontos hátrány is sok. Én a Barca helyében továbbra is nagyon elégedett lennék, mivel kényelmes helyzetben van!"

 

Mourinho, miután a Real kőkemény 2 pontot faragott a Barca mögötti hátrányból

 

"Egy srác (Frederic Sörensen), aki így le tudja fogni Eto'ót, tapsot érdemel. Barzagli játéka szintén nagyon tetszett, csakúgy, mint a balhátvédként szereplő Giorgio Chiellinié."


Luigi Delneri az Inter felett aratott győzelme után fényezte a Juve hátvédsorát


Címkék: ronaldo ibrahimovic juve josé mourinho delneri el fenomeno

A bejegyzés trackback címe:

https://futballszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr652662394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása