Aranyköpetek

 2010.12.02. 23:25

 

 

 

„Mi kaptuk a legkevesebb szavazatot, kettőt. Hogy a f…ba?! Valami itt nem stimmel."

Rio Ferdinand, a 2018-as vb helyszínének eredményhirdetése után
 

 

 

 

 

„Az életemet adnám azért, hogy a Boca edzője lehessek, de mindenekelőtt beszélnem kell Riquelmével”

Maradona, akit Riquelme nem igazán szívlel

 

 

 

 

 

Egy rossz belépő miatt azt kell hallgatnom, hogy Messit akartam aprítani. Nem mondhatja senki, hogy karrierem során bárki megsérült volna miattam. Az egész világ eltúlozta ezt. Megnéztem az ismétlést, és még a cipőm se ért hozzá, inkább a bokánk ért össze."

Sergio Ramos

 

 

 

 

 

 

 

 "Szerintem megérdemeltük volna a győzelmet. Azt viszont elmondhatjuk, hogy egy igazán különleges mérkőzés volt. Szerintem le kellett volna fújni a meccset, mert ilyen körülémények között nem lehet ezt a játékot játszani."

Luigi Del Neri

 

 

Címkék: maradona ferdinand juve ramos

A bejegyzés trackback címe:

https://futballszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr672489602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása