Hétközi köpetek

 2010.11.10. 08:30

"Nagyon szeretném, ha a közönség picivel még  szenvedélyesebben buzdítaná a csapatot, mivel ez lesz az eddigi legfontosabb meccsünk! Ha kikapsz a BL-ben, ott van másik 5 meccs, amikor javíthatsz, a bajnokságban pedig másik 37. Itt nincs több és kötelességünk továbbjutni a következő körbe! Januárban két világklasszist igazolunk, méghozzá ingyen: Gagót és Kakát! Idén még nem léptek pályára, de rendkívül fontos tagjai a keretnek."

Mourinho a Murcia elleni visszavágó előtt

 

"Amikor Milánóba érkeztem, természetesen nem számítottam ennyi nehézségre. Januárig megpróbáljuk a legjobbat kihozni egymásból, aztán meglátjuk, hogy mi a teendő az átigazolási fronton, figyelembe véve Samuel sérülését is. Már van egy-két ötletem, de majd elválik, hogy mi valósul meg ezekből. Beszéltem Marco Brancával a témáról, tudjuk mit a dolgunk."

 

Rafael Benítez

 

 

"Ole elfogadta a Molde ajánlatát, és nagyon jó munkát kívánunk neki a jövőre nézve. Fantasztikusan teljesített nálunk, remekül segítette fiatal tehetségeink fejlődését. Ole úgy érzi, itt az ideje, hogy visszatérjen Norvégiába. Kiváló lehetőség ez számára, és szerintem biztos, hogy megállja majd a helyét.”

Sir Alex a babaarcú orvgyilkosról

 

 

"Wayne jelenleg a legjobb angol csatár. Nemcsak a csapattársam, a barátom is volt az ördögöknél. Nagyon örültem volna, ha követ de neki nehezebb lett volna otthagynia őket. Sosem bántam meg, hogy kékre cserétem a vörös mezt!"

 

Carlos Tévez a "majdnem" csapattársáról, Rooneyról

 

 

 

 

 

„Ott kellett volna lennem a kétezer-kettes világbajnokságon, még akkor is, ha tolószékben lettem volna!"

Roberto Baggio

Címkék: mourinho benítez tévez solskjaer

A bejegyzés trackback címe:

https://futballszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr282437412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása