Aranyköpetek

 2010.10.29. 08:05

"Nagyon kedves srác, legalábbis a fellépése és a beszéde alapján"

 

Tomas Tujvel Orbán Viktorról

 

 

"A célom, hogy kitöltsem a 2012-ig szóló szerződésemet. Ha a klub azt gondolja, hasznos tagja vagyok az együttesnek, tovább is szívesen maradok. Ha másként vélekednek, elmegyek. Az új szerződés kapcsán jelenleg egy kissé még távol vagyunk attól, amit én akarok."

 

Dani Alves

 

„Németországban biztosan nem igazolok más csapatba, így csak a külföld marad. Szívesen kipróbálnám magam az USA-ban. Amúgy is nagy rajongója vagyok az észak-amerikai országnak, ahol New York a kedvenc városom"

Torsten Frings




 

"Hazahúzza a szíve, ott szeretne lenni a családjával Argentínában. A testvérei és a lányai is ott vannak. Ha az ember megérzi a haza hívó szavát, mindent feladna, hogy vissztérhessen. Ami engem illet, 29 éves vagyok és remélem teljesül életem álma és Spanyolországban folytathatom"

Santa Cruz csapattársáról, CarlosTevezről

Címkék: orbán viktor tévez dani alves frings

A bejegyzés trackback címe:

https://futballszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr552406348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása