Még egy holland tuskó

 2010.10.04. 12:01

Már többször is részleteztem, de most kicsit felelevenítem, hogy mennyire utálom Mark Van Bommelt. A vébé óta kicsit lecsengett eme negatív érzelmem, de akárhányszor meglátom a képernyőn, önkénytelenül ugyan, de ökölbe szorul a kezem. Most nem is ő az érdekes, hanem a pádávánja...Nigel De Jong. Tudjátok, aki a vb-döntőn Bruce Lee tipikus mozdulatával terítette le Xabi Alonsót. Szóval az ő tetszési indexe is kezd a béka segge alá csúszni...nem véletlenül. Már a feketeövet kívánó rúgás után sem zártam a szívembe, de gondoltam a nagy igyekezetben rajta kívül is már sokan megőrültek, mint például Zizu. Azonban ez a Nigel fiú azóta sem higgadt le, mindig van egy-két piros lapos megmozdulás. Nemhiába, jó tanára volt... A hétvégén ez a derék fapapucsos fiú csupán két helyen törte el Hatem Ben Arfa lábát egy szimpla, mindennapos becsúszással. Csak gratulálni tudok!

Komolyan nem értem, hogy az ilyen fékevesztett vadállatokat mi a fenéért nem lehet eltiltani vagy 50 meccsre? Volt a hétvégén egy másik idióta is, ő is hasonló sérülést okozott, aztán elsétált, mintha nem történt volna semmi. De ez az alamusziság dühítő! Ilyet általában brazilok szoktak csinálni! Épp a minap beszéltük Purgával, hogy ők is megérik a pénzüket.

Igaz, hogy ők a legtechnikásabb népek, de emellett a favágő ösztön is megvan bennük, és ha rendesen felmegy a pumpa, használják is, aztán meg sunnyognak.

Visszatérve De Jongra, ehhez videóbíró sem kell. Ilyen belépőért minimum 10 meccsre meszeljék le! A másiknak olyan sérülést okozott, hogy egy év kihagyás garantált. Ne ússza már meg ennyire simán!

A bejegyzés trackback címe:

https://futballszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr932343573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HeszBolah 2010.10.05. 08:52:28

szerintem nem volt ez szándékos, a labdát akarta eltalálni :)

Kecskebűvölő 2010.10.05. 08:56:52

A Futball Egyetemének Hentes és Mészáros Tanszékén végzett vérvörös diplomás labdarúgója a doktori címre hajt.
süti beállítások módosítása