Eredményhirdetés!!!

 2010.09.12. 20:07

A Juventus-Sampdoria meccs lefújásával tippelős játékunk is a végéhez ért. Először is köszönjük a tippeket, nekünk tetszett ez a kis móka, nem kizárt, hogy a közeljövőben megismételjük. Na de nem szaporítom feleslegesen a szót.

Ugye öt mérkőzés végeredményét kellett eltalálni az 5000 Ft értékű fogyasztáshoz. A foci szeszélyességét jól tükrözi, hogy nem volt telitalálatos szelvény. Az eredmények:

1, Újpest-Fradi 6-0
2, Athletic Bilbao-Atletico Madrid 1-2
3, Juventus - Sampdoria 3-3
4, Dortmund - Wolfsburg 2-0
5, Everton - Manchester United 3-3

Tehát a helyes sorrend: 1, 2, X, 1, X. Aki pedig a legtöbbet találta el, nem más, mint uvboy nevű olvasónk!!

Így tehát uvboy, szeretettel várunk szerda este, helyszín a  Luigi Sport Pub, ahol elfogyaszthatod (leihatod) az ajándékod! GRATULÁLUNK!!!!

Ja egyébként Bayern München-AS Roma BL meccs is lesz, a focis kikapcsolódás tehát garantált!

Luigi Sport Pub
Budapest, 1066 Zichy Jenő utca 31
tel.: 30/907-0006; 706-3349
http://www.luigisportpub.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://futballszubjektiv.blog.hu/api/trackback/id/tr532291340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Đ- · http://futballszubjektiv.blog.hu/ 2010.09.13. 09:36:25

grat!

egy gyors keresztkérdés! ha lemegyek és azt mondom én vagyok uvboy?! :P:)

HeszBolah 2010.09.13. 11:39:32

ha-ha... te kis csibész, ennél rafináltabbak vagyunk...

trebor81 2010.09.13. 13:31:56

neeem, nem te vagy, én vagyok az! :D

amúgy én azt gondoltam hogy így hogy senki nem találta el az eredményeket senki nem nyert, és új játék lesz kiírva.
vagy a tipp-mix is fizet rész találatokra? :P

-Đ- · http://futballszubjektiv.blog.hu/ 2010.09.13. 17:54:55

én is azt hittem, h betesszük a nyereményalapba és legközelebb mittomén, 6rongyéé megy...de akár 5ért is!
süti beállítások módosítása